24.02.2021

Розгляд звернень громадян: результати роботи органів прокуратури

Забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, оскарження дій (бездіяльності), відновлення порушених прав і законних інтересів громадян є одним із важливих напрямів роботи органів прокуратури.

Незважаючи на призупинення в умовах карантину особистого прийому громадян, їх право на звернення забезпечено органами обласної прокуратури. Громадяни направляють звернення поштою, електронною поштою, подають через «скриньку», а також на телефон «гарячої лінії».

У минулому році Харківською обласною прокуратурою розглянуто 15,8 тис. звернень. Вирішено 10,4 тис. звернень.

В інші відомства направлено 5,1 тис.  звернень. Вирішено 632 звернення, що надійшли від народних депутатів України.   

З огляду на функції  прокуратури, переважна більшість звернень, що вирішується  органами прокуратури, – це звернення та запити з питань досудового розслідування у кримінальних провадженнях (77% від загальної кількості вирішених). З цих питань вирішено понад 8  тис. звернень.

Вживаються заходи щодо реального поновлення прав та реагування на порушення вимог чинного законодавства шляхом внесення відомостей до ЄРДР. У минулому році виключено з обліку 468 звернень у зв’язку з внесенням відомостей до ЄРДР.

Однією із засад діяльності прокуратури є прозорість її роботи, що забезпечується у тому числі вільним доступом до інформації довідкового характеру, наданням на запити інформації, якщо законом не встановлено обмежень щодо її надання.

На офіційному сайті Харківської обласної прокуратури, на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних  оприлюднено визначену Законом для суб’єктів владних повноважень публічну інформацію.

За підсумками роботи у 2020 році органами Харківської обласної прокуратури розглянуто 463 запити на інформацію, з яких задоволено 386, відмовлено у задоволенні 28, надані роз’яснення по 49.  Іншим розпорядникам направлено 33 запити.



Пресслужба Харківської обласної прокуратури

кількість переглядів: 173