Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування

 

Законом України “Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції від 02.07.2015 за № 577-VIII  внесено зміни та  доповнення до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян».
Закон розширив шляхи надходження звернень до відповідних органів, уповноважених їх розглядати, за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку.
Запроваджено можливість подання громадянами усних звернень за допомогою засобів телефонного зв’язку, тобто через телефони «гарячі лінії», та надіслання звернень з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронні звернення).

Приймання звернень в органах прокуратури України здійснюється у робочий час щодня, крім вихідних.
Електронні звернення до Харківської обласної прокуратури надсилати шляхом  заповнення електронної форми.
Усні звернення приймаються за телефоном «гарячої лінії» - (057) 732-02-44, 066-171-86-31.
 


Інформаційно – довідкові матеріали:

1.Вимоги до електронного звернення.

2.Вимоги до усного звернення.

3.Інформація про підпорядковані прокуратури.